Käyttöoikeus

Palvelu on tarkoitettu yksityisille, täysi-ikäisille kuluttajille. Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palvelun tarjoajalle.

Rekisteröityminen

Käyttäjä voi rekisteröityä Palvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Käyttäjä voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.
Tilaamalla tuotteita Käyttäjä vakuuttaa tutustuneensa näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä.
Rekisteröityminen on maksutonta.

Henkilötietojen kerääminen ja käyttö

Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Tilauksen suorittamiseksi pakollisia tietoja ovat Käyttäjän etunimi, sukunimi, lähiosoite, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Palvelun tarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa vain, jos Käyttäjä on antanut tähän suostumuksensa.
Palvelun tarjoaja pidättää itselleen oikeuden luovuttaa Käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli Käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti. Käyttäjällä on oikeus tarkastaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.
Käyttäjän antamia tietoja VeryNice.fi -verkkokauppa -asiakasrekisteriä varten säädellään rekisteriselosteemme perusteella. Käyttäjä vastaa siitä, että annetut tiedot ovat totta ja täydellisiä ja tietoja päivitetään tarvittaessa. Emme koskaan luovuta tietoja kolmannelle osapuolelle. Liittymällä VeryNice.fi -verkkokauppa -asiakasrekisteriin suostut säännöllisesti vastaanottamaan viestejä verkkokauppa -asiakasrekisteristä. Voit milloin tahansa peruuttaa uutiskirjeet omalla tililläsi tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Voit milloin tahansa poistaa asiakastilisi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja pyytämällä, että asiakastilisi poistetaan. Jos peruutat jäsenyytesi VeryNice.fi -verkkokaupan asiakasrekisterissä, et enää vastaanota viestejä ja joudut rekisteröitymään uudelleen mikäli haluat liittyä uudelleen VeryNice.fi -verkkokaupan -asiakasrekisteriin.

Asiakastilitietojen päivittäminen

Henkilökohtaisten asiakastilitietojen päivittäminen on mahdollista tehdä sisään kirjautumalla verkkokauppaan, sekä muuttamalla tietoja ”tilitiedot” – kohdassa.

Turvallisuus maksamisen yhteydessä

Kaikki tiedot ovat salattuja ja siirretään turvallisesti Secure Socker Layersin (SSL) kautta. Siksi on turvallista maksaa kortilla VeryNice.fi -verkkokaupassa.

Verkkokaupasta tilaaminen

Palvelusta tilattaessa sitova kauppasopimus syntyy, kun Palvelun tarjoaja lähettää Käyttäjälle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitus vahvistetaan.
Palvelun tarjoaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Voit tutustua tilaamiisi tuotteisiin ja varmistua kaikessa rauhassa, että ne ovat sinulle mieleisiä ja sopivia. Tuotteen saatavuus ja arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita ja tuotepakkausten tulee olla myyntikuntoisia.
Normaalitilaukset toimitetaan ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähinnä sijaitsevaan postiin tai smart -postiin. Sinulle lähetetään saapumisilmoitus, kun tilauksesi on noudettavissa.

Toimitamme tuotteita EU maihin.

Hyväksymällä VeryNice -verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot asiakas hyväksyy, että VeryNice.fi -verkkokauppa lähettää asiakkaalle sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen liittyvissä asioissa.

Tuotteiden hinnat

Tuotteen hinta on Palvelun sivulla tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta.
Hintaan lisätään toimituskulut, maksu on tilauskohtainen, ellei toisin mainita. Kulloinenkin toimitusmaksu ilmenee Palvelussa ennen tilauksen suorittamista. Palvelussa hinnat ja kuljetuskustannukset ilmoitetaan Käyttäjälle euroissa (EUR).
Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita hinnat sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.

Tuotteen toimittaminen

Palvelun tarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet Käyttäjälle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella.
Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan. Kunkin tilauksen kuljetuskustannukset ilmenevät Ostoskori-osiossa.
Tuotteiden toimitusajat määräytyvät tuotekohtaisesti. Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja lähetyksen määränpäästä. Kun tuotetta löytyy varastostamme, on toimitusaika yleensä noin 5 arkipäivää. Kun tilaus sisältää useampia tuotteita, ne toimitetaan yhteislähetyksenä. Voimassa olevat toimitustavat ilmenevät kulloinkin Palvelusta.

Palvelun tarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin toimitettavissa lähetyksissä Postilla on oikeus poiketa toimitusosoitteesta mikäli tilapäisen ylivoimaisen esteen vuoksi lähetystä ei voida toimittaa noudettavaksi alkuperäisen osoitteen mukaiseen paikkaan.
Palvelun tarjoaja varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä. Palveluntarjoaja vastaa tuotteen häviämisestä tai rikkoutumista kuljetuksen aikana.
Saat hyväksymästäsi tilauksesta sähköisen tilausvahvistuksen, josta voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Säilytä tilausvahvistus mahdollista myöhempää tarvetta varten. Voit esimerkiksi tulostaa tilausvahvistuksen verkkokaupasta.

 

Tilausten seuranta

Tilauksen yhteydessä asiakkaalle toimitetaan aina sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilauskohtaisen seurantatunnuksen. Tunnuksen syöttämällä Postin seurantapalveluun, voit seurata tuotteen toimituksen vaiheita www.posti.fi

Tuotteen palauttaminen

Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös (kuluttajan suojalain tarkoittama peruuttamisoikeus). Ilmoitus palautuksesta eli peruuttamisoikeuden käyttämisestä on tehtävä Palvelun tarjoajalle 14 päivä kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Noudatathan seuraavia ohjeita tuotteen palautuksen yhteydessä:

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautus ja vaihto-oikeus.
Tänä aikana sinulla on mahdollista palauttaa vastaanottamasi tuotteet tai vaihtaa ne muihin tuotteisiin.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.
Palaute -tai osoitemerkintöjä ei saa tehdä myyntipakkaukseen, ja tuote pakkauksineen tulee aina postittaa erillisessä paketissa tai pussissa.
Täytä lähetyksessä oleva palautusilmoitus ja laita se palautettavan tuotteen mukana pakettiin.
Toimituskulut ovat aina samansuuruiset, tuotteiden lukumäärästä riippumatta. Tästä syystä toimituskuluja ei makseta takaisin, jos palautus koskee vain osaa tuotteista.
Mikäli olet vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, palauta se näiden ohjeiden mukaisesti. Merkitse palautusilmoitukseen miten vika ilmenee, ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, vastaamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskuluista. Mikäli emme pysty tarjoamaan vaihtotuotetta, saat takaisin palauttamasi tuotteen vastaavan hinnan postikuluineen.
Palautuksessa tarvittava osoitetarra tulee liimata lähetyspakkauksen päälle. Palauttaminen on sinulle maksutonta, mikäli lähetät palautuksen normaalina lähetyksenä ja lähetyspaikka on Suomessa.
Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa meille etukäteen.
Palauttaminen on ilmaista ainoastaan postitoimipaikasta.
Suosittelemme, että pyydät tositteen palautuslähetyksestä.
Rahat palautetaan Paytrailin kautta samalle maksutavalle, jolla tuote on ostettu.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected]. Ilmoitus vihreellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

 

Tekijänoikeudet

Sivuston sisältö on suojattu tekijänoikeuslain mukaisesti. Palveluntarjoaja pidättää itsellään kaikki oikeudet sivuihin ja niiden sisältöön, jollei näissä käyttöehdoissa tai sivuilla toisin mainita. Sivuston sisällön tai sen osan kopioiminen, jakelu tai tallentaminen on kiellettyä ilman Palveluntarjoajan etukäteistä kirjallista suostumusta lukuun ottamatta erikseen mainittuja poikkeuksia.
Tekstiä, kuvia tai logoja ei saa käyttää kaupallisiin tai hyvien tapojen vastaisiin tarkoituksiin. Sivustoa saa katsella ja selata sekä tulostaa käyttäjän omaa, henkilökohtaista käyttöä varten. Sivuston sisällön osittainenkin jakeleminen on kiellettyä ilman Palveluntarjoajan erillistä kirjallista suostumusta.

Riitojen ratkaisu

Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.

0